keskiviikko 7. elokuuta 2013

Hei ja tervetuloa!

Hei kaikki ihmiset (ja simit :D)! Olen Sims3Tiikeri ja LC Sunler on minun uusi legacyni! :) Vanha LC Garden, jota tein kaverini kanssa, loppui valitettavasti, koska kaverin kone ei toiminut kunnolla. :( Minunkaan kone, jolla pelaan, ei ole toiminut kovin hyvin, ja saan uuden nyt elokuussa. ;) Eli prologi voi tulla vasta syyskuussa, mutta koitan kovasti saada sen elokuussa valmiiksi. Prologin juoni on jo valmiina, ei tarvi kuin saada uusi kone ja pelata ja kirjoittaa. :D Paljastan nyt: koko LC:n juoni liittyy yhteen lauluun... :D

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihan kivalta :) Voisin alkaa seurailemaan ja linkata tän mun kahteen blogiin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! ;) Winstoneja oon lukenu nii voisin alkaa lukeen tota sun toistaki blogii! Prologi on tulossa tännekkin viimeistään syyskuun alussa! :)

      Poista
    2. Ai oot vai :) Kivakiva ;)
      Taisin jo linkata tän kumpaankin blogiini, tein kamalan ulkoasuvaihdoksen kumpaankin edellisenä päivänä ja tänään, siirtelin linkkejä...huhhei :D Mutta joo,koitan muistaa tulla lukemaan prologin sitten kun se tulee :)

      Poista
    3. Juujuu ;) En oo vaan muistanu kommentoida...

      Poista

Kommentteja ois aina kiva saada, kun ne piristävät päivää mukavasti. Jättäkää kritiikkiä, oon aloittelija vielä ;) Tarkistan kommentit ihan vaan siksi, ettei mikään jää multa huomaamatta :D